Finn de Bruin (SV Nootdorp 17-1) maakt indruk als stage speler bij Sparta

24 april 2021 15:15

Finn de Bruin, speler van SV Nootdorp 17-1, heeft gisteren en vandaag stage mogen lopen als mogelijk speler van Sparta JO18-1 voor komend seizoen. Finn speelt al vanaf de F-jes bij SV en heeft altijd alle selectie teams doorlopen. Nu krijgt hij de kans om zijn talenten te laten zien bij Sparta Rotterdam.

Vrijdag mocht Finn meedoen met de training van de huidige JO17-1 van Sparta.
De training werd afgewerkt in het Sparta Stadion.

StageFinnDeBruinSparta.png

Vandaag stond er een oefenwedstrijd op het programma en daar liet Finn zich gelijk gelden. Hij zorgde zelf voor de 3-1 (zie hieronder) en was ook betrokken bij de 4-1.

Succes met je verdere stage bij Sparta en hopelijk volg je Brent Leerdam, die 3 jaar geleden de overstap maakte van SV Nootdorp JO11-1 naar Sparta.

Lees meer over:
jeugd selectie teams 2020-2021 sparta stage sv nootdorp 17-1