Stem op Voetbal.nl Moment van de week van Mark Lansink JO17-1

21 oktober 2020 17:30

Ook in deze voetballoze periode gaat Voetbal.nl door met het 'Moment van de week'. Geen voetbalmomenten van afgelopen week omdat er niet gespeeld is maar wel met momenten die afgelopen weken zijn gemaakt.

Deze week is genomineerd de schitterende goal van Mark Lansink van SV Nootdorp JO17-1 die hij maakte in de wedstrijd tegen Verburch JO17-1 waar met 5-0 werd gewonnen.

IMG_3585.PNG

We willen natuurlijk dat Mark gaat winnen dus stem op dit doelpunt!

Dat kan op 2 manieren:

1) Via de voetbal.nl website op https://www.voetbal.nl/nieuws/1598/geen-wedstrijden-toch-moment-van-de-week. Je dient wel even in te loggen met je voetbal.nl account. Dat is hetzelfde account waarmee je inlogt in de Voetbal.nl app.

2) Via de Voetbal.nl app vanaf de startpagina via het item Moment van de week

Bedankt voor je stem!

IMG_3590._2PNG.PNG

Bekijk hieronder het doelpunt nog eens terug op ons eigen SV Nootdorp YouTube kanaal