Clubpas

Wat is de SV Nootdorp clubpas?

De SV Nootdorp Clubpas is een veelzijdig betaalmiddel dat u hetnodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kunt u bij SV Nootdorp aan de bar afrekenen. U heeft dus geen contant geld meer nodig hetgeen wel zo veilig en gemakkelijk is. Betalen met je Clubpas levert u bovendien het nodige voordeel op, want u krijgt 10% korting op alle horeca-bestedingen in de kantine.

Algemeen
Sinds de invoering van het nieuwe kassa systeem bij SV Nootdorp bestaat de mogelijkheid om alle horeca-bestedingen met de SV Nootdorp clubpas af te rekenen.
U hoeft dus geen geld meer mee te nemen hetgeen wel zo veilig en gemakkelijk is  daarnaast heeft u overzicht en controle op uw bar-uitgaven. (of op die van andere gezinsleden).
Betalen met uw SV Nootdorp Clubpas levert u bovendien het nodige voordeel op, want u krijgt 10% korting op alle horeca-bestedingen in de kantine.
Naast de SV Nootdorp clubpas blijft het mogelijk om contant of via een PIN-betaling af te rekenen.

Activeren van de SV Nootdorp clubpas
Voordat u met de SV Nootdorp Clubpas kan betalen, dient u de Clubpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo.
Dit kan op twee manieren:

• via internet (iDeal)
  • via de pin aan de bar

(Opwaarderen met contant geld is niet mogelijk!)

Opwaarderen via iDeal
Ga voor opwaarderen via iDeal naar www.mijnkniponline.nl
Op de site zult u voor de eerste keer een aantal stappen moeten doorlopen, klik hiervoor op 'Registreer'.

Wat kan ik inzien op 'MijnKnipOnline'

• Persoonlijke saldo's en transacties inzien
  • Persoonlijke instellingen inzien en wijzigen
  • Clubpas(sen) blokkeren en deblokkeren
  • Clubpassen koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in (handig als u de gegevens/transacties van andere gezinsleden wilt inzien).

Bonus!
Indien u opwaardeert krijg je extra bestedingstegoed bij:

• opwaarderen € 100, 5% extra credits

De bonus zal (indien van toepassing) automatisch achteraf door SV Nootdorp
toegevoegd worden aan uw saldo op de clubpas.

Zijn er kosten verbonden aan de SV Nootdorp clubpas
De clubpas wordt je gratis aangeboden door BBMC te Nootdorp.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is
Het actuele saldo wordt getoond wanneer u de SV Nootdorp clubpas bij de bar op de paslezer legt.
Ook kunt u door in te loggen op www.mijnkniponline.nl uw actuele saldo inzien.

Kan ik met mijn SV Nootdorp clubpas ook ergens anders betalen
Nee, met het saldo op uw SV Nootdorp clubpas kunt u alleen bij SV Nootdorp afrekenen.

Wie kunnen er allemaal een SV Nootdorp clubpas aanvragen

• Alle leden van SV Nootdorp.
    Indien de aanvrager jonger is dan 16 jaar zal hier toestemming voor afgegeven moeten worden op het aanvraagformulier. De verantwoordelijkheid en het saldobeheer ligt bij de ouders/verzorgers.
  • Een SV Nootdorp team.
    Hierbij dient onderling het beheer en saldo te worden geregeld. De aanvraag verloopt op dezelfde wijze als bij de individuele clubpas.
  • Niet-leden.
    De aanvraag verloopt volgens de reguliere wijze en zal worden beoordeeld door SV Nootdorp.

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal
U kunt uw pas direct online via www.mijnkniponline.nl blokkeren. Lukt dit niet dan dient u een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw naam, adres en geboortedatum. De clubpas zal door de beheerder worden geblokkeerd en
het aanwezige saldo zal op het tijdstip van het blokkeringsbericht worden bevroren. Indien u tegelijk een nieuwe pas aanvraagt zal het blokkeringssaldo overgeschreven worden. De oude clubpas is daarmee vervallen.

Wat moet ik doen als mijn SV Nootdorp clubpas niet werkt
In dat geval stuurt u een e-mail met uw gegevens en clubkaartnummer naar [email protected]

Overige vragen
Deze kunt u mailen naar [email protected]

Aanvragen SV Nootdorp clubpas
U kunt de clubpas digitaal aanvragen via dit aanvraagformulier of u kunt een papieren versie aan het barpersoneel vragen en deze ingevuld en ondertekend in de brievenbus "bestuur" in de hal deponeren.
U krijgt, via de e-mail, bericht van de kantinecommissie waar en wanneer u de SV Nootdorp clubpas kunt ophalen.