Introductie TC

De doelstelling van de Toernooicommissie (ToerCie) is om zoveel mogelijk teams deel te laten nemen aan een toernooi. Wil je met je team meedoen aan een UIT toernooi, laat je trainer of leider een aanvraag doen en wij gaan op zoek voor jullie. Klik hier voor het formulier.

Toernooien in het buitenland vallen tevens onder de verantwoordelijkeheid van de JC dus neem in voorkomende gevallen ook met hen contact op naast dat je met ons contact opneemt.

Elk jaar wordt er door de JO11 tot en met de JO15 deelgenomen aan het Easter Open toernooi. Dit toernooi valt, zoals de naam al aangeeft, tijdens de Paasdagen en SV Nootdorp is een jarenlange trouwe deelnemer. Om een goede afvaardiging naar dit toernooi te waarborgen mag er voor de JO11 t/m de JO15 aan geen ander (buitenland) toernooi mogen worden deelgenomen.

De ToerCie bestaat uit:
Arianne de Winter, Chantal van der Kooij, John Smits, en Jan Kok. Het fgelopen seizoen zijn er een paar leden van de Toernooicie gestopt dus we zoeken nog 3 of 4 enthousiaste vrijwilligers.

Al met al zijn we zeer enthousiast en we hopen dat er veel vrijwilligers opstaan die ons met name tijdens evt. thuistoernooidagen zelf komen helpen.
Het is een oud gezegde dat vele handen het werk licht maken dus we rekenen op de hulp van vele ouders/verzorgers om ons te helpen.
Daarnaast willen we weer een beroep doen op de oudere jeugd om de wedstrijdjes in goede banen te leiden.

Mocht u vragen hebben of zich aan willen melden als vrijwilliger dan kunt u een
mail sturen naar: [email protected]

We wensen iedereen heel veel voetbalplezier toe op alle toernooien.

De ToerCie