Introductie Kantine commissie

De kantine is een belangrijke spil in de vereniging. Vooral op zaterdag is het barpersoneel hét gezicht van de club. Nababbelen over de wedstrijd onder het genot van een lekker broodje, napuffen met een drankje na de training of een gezellige samenkomst tijdens de welbekende clubavonden: het klinkt allemaal vanzelfsprekend, maar alleen een goed geoliede kantinecommissie maakt dit mogelijk!

Leonie Keinhorst, Aukje Bruinooge, Natascha van der Kooij en Mike Snaaijer zorgen het hele jaar door dat het de leden en bezoekers van SV Nootdorp aan niets ontbreekt. Een ‘team’ om trots op te zijn.

De kantinecommissie zorgt er voor dat de kantine draaiende blijft. De bardienstroosters opstellen, voor zowel zaterdag als doordeweeks, is een belangrijke klus.

De leden van de kantinecommissie zien in hoe belangrijk hun taak eigenlijk is. De kantine is toch het visitekaartje van de club, vinden ze: “We krijgen regelmatig complimenten van bezoekers. Wat een gezellige kantine, zeggen ze dan. Dat geeft wel een kick. Daar doe je het allemaal voor!”