Team Uitje

Teamuitje Jeugd:
Het is gebruikelijk en gezellig om het seizoen met het hele team af te sluiten door middel van een teamuitje. SV Nootdorp stelt hiervoor, per seizoen, EUR 10 per jeugsspeler beschikbaar.  Ideeën voor een teamuitje zijn o.a. pannekoeken eten, speeltuin, sportmuseum, een stadionbezoek, een BBQ of wat dan ook.

Bij het indienen van de declaratie  zal per team bekeken worden of aan alle verplichtingen is voldaan zoals inleveren sponsorkleding, teamtaken zoals bardienst en het voldoen van eventueel openstaande boetes. Daarom kan de declaratie ook pas richting het einde van het seizoen worden ingediend bij de penningmeester jeugd via:[email protected]
Dit dient uiterlijk 15 juni gedeclareerd te worden in verband met het sluiten van het boekjaar.

Teamuitje senioren veldvoetbal:
Voor de senioren teams ( niet selectie en/ of Categorie B) is er ook een systeem van puntengeld zijnde een bedrag per maand dat op de teamclubpas wordt gestort. Voorwaarde bij de uitbetaling is wel dat is voldaan aan de verplichting om bardienst te draaien en om scheidsrechters te leveren voor de jeugdwedstrijden. Eventuele boetes worden hierop in mindering gebracht.

Het bedrag kan worden gedeclareerd  bij de penningmeester  via: [email protected].
Voor de seniorenteams die worden gesponsord geldt de restrictie dat de bijdrage pas wordt uitbetaald nadat is voldaan aan de gestelde verplichtingen zoals het inleveren van de gesponsorde klediing en het draaien van de bardiensten.

Algemeen:

Het spreekt voor zich dat de bedragen niet uitbetaald kunnen worden indien de vereniging hier de middelen niet voor heeft.