Sporthal

09:00 - 10:00
10:00 - 11:00 JO13-2007-1 Ernst vd Zwan 4
11:00 - 12:00

SV Nootdorp huurt op zaterdag de zaal van 08:00 tot 12:00 uur om de kleedkamers te kunnen gebruiken voor de wedstrijden op het veld. De zaal wordt vanaf het seizoen 2017/2018  alleen nog maar gehuurd op de zaterdagen die buiten de vakantieperiode en de winterstop vallen.
Het hele seizoen kan, bij afgelastingen van wedstrijden, gebruik gemaakt worden van de sportzaal tussen 08:00 en 12:00 uur. De teams van wie de wedstrijden niet doorgaan kunnen zich inschrijven op zaterdag bij de dienstdoende zaterdagdienst. Het gebruik van de zaal in in principe niet mogelijk indien de kleedkamers van de sportzaal nodig zijn voor het veldvoetbal.

Algemeen

Er dient voor gezorgd te worden dat zoveel mogelijk teams in aanmerking komen om de sportzaal te gebruiken. Natuurlijk staat het de trainers en/of leiders vrij zelf een alternatief aan te dragen zoals naar het strand gaan of een rondje Dobbeplas lopen. er dient zelf voor het benodigde materiaal , zoals ballen en hesjes, gezorgd te worden.

De volgende regels gelden voor iedereen:
Na afloop dienen de doelen opgeruimd te worden;
Kleedkamers dienen schoon achtergelaten te worden;
Het is niet toegestaan dat kinderen gaan spelen in de materiaalberging;
Er dient altijd begeleiding aanwezig te zijn (trainer en/of leider);
Eten en drinken is zowel in de sportzaal, op de tribune en in de kleedkamers niet toegestaan;

Bij overtreding van één van bovenstaande regels komt het desbetreffende team niet meer in aanmerking voor het gebruik van de sportzaal.

Veld 2
Veld 2 kan alleen, bij incidentele afgelastingen, in overleg met de zaterdagdienst gebruikt worden. De intekenlijst voor de sportzaal en veld 2 ligt zaterdagochtend in de commissiekamer. In de praktijk zal blijken dat de competitiewedstrijden op veld 2 bijna altijd door zullen gaan. Veld 2 wordt alleen afgekeurd als er sneeuw op ligt.
De intekenlijst voor de sportzaal en veld 2 wordt zoveel mogelijk op de site gepubliceerd. Op zaterdag zelf wordt het gebruik gecoordineerd door de dienstdoende zaterdagdienst. Zij kunnen eventuele tijden die nog niet zijn ingevuld  opvullen en hebben hierin de leiding.

Algehele afgelasting

Zaal:
Bij algehele afgelasting kan men van 08:00 tot 12:00 uur gebruik maken van de sportzaal. Er wordt een lijst bijgehouden welk team gebruik heeft gemaakt van de zaal om zo te regelen dat ieder team zoveel mogelijk aan de beurt komt. Indien er op het laatste moment nog ruimte over is dan kan men hier op inschrijven.

Veld 2
Als er sneeuw op veld 2 ligt wordt dit veld ten allen tijde afgekeurd.
Als veld 2 niet afgekeurd is dan kan deze gebruikt worden door de jeugd van 08:30 tot 13:00 uur. Na 13:00 uur kunnen de senioren gebruik maken van het veld waarbij de herenselectie voorrang krijgt voor het spelen van oefenwedstrijden. Competitie- en bekerwedstrijden hebben altijd voorrang op oefenwedstrijden en trainingen.