Verzoek wijziging wedstrijd

Via bijgaand formulier kan de leider / trainer een verzoek indienen om een wedstrijd te verplaatsen bij het wedstrijdsecretariaat.

De verzoek kan uiterlijk tot 14 dagen voor de geplande wedstrijddatum worden gedaan.

Let op: De aanvragers tot verplaatsing van een wedstrijd via dit formulier hebben voorrang boven de aanvragers per mail of whatsapp.

verzoek wijzigen wedstrijd

Omdat in geval van verzetten de KNVB ook moet worden geïnformeerd door de verzoekende club, is het van belang om te weten welke vereniging het verzoek doet. Indien het verzoek dus door een andere vereniging dan SV Nootdorp wordt gedaan, en het is akkoord met het betreffende SV Nootdorp team, moet de verzoekende club de KNVB informeren. Indien het verzoek van SV Nootdorp komt, en er is overeenstemming met de tegenstander, dan zal SV Nootdorp de KNVB verzoeken de wedstrijd te verplaatsen.

* = verplicht