Toernooi

De Toernooicommissie:

De doelstelling van de Toernooicommissie is om zoveel mogelijk teams deel te laten nemen aan een toernooi. Voor de meeste teams zal dit een uittoernooi zijn terwijl er voor de JO9 (oude F ) en de JO11 (oude E) pupillen een thuistoernooi zal worden georganiseerd. Daarnaast wordt er meegedacht met de junioren of en waar er voor hen een geschikt toernooi is. Voor met name de oudere jeugd ( JO 17 (B)  en JO19( A)) kan dit ook heel goed een Toernooi in het buitenland zijn.

Kijk verder op de site voor het toernooi overzicht.

* De organisatie van de Easter Open is dit jaar in handen van Tom Lugtigheid, Brian de Jong en Marco Toonen, waar mogelijk in overleg met de ToernooiCie en de JeugdCie.

Al met al zijn we zeer enthousiast en we hopen dat er veel vrijwilligers opstaan die ons met name op de toernooidagen zelf komen helpen. Het is een oud gezegde maar het is nog steeds van kracht dat vele handen het werk licht maken dus we rekenen op de hulp van vele ouders om ons te helpen. Daarnaast gaan  we weer een beroep te doen op de oudere jeugd om de wedstrijdjes in goede banen te leiden.

De Toernooicommissie bestaat uit:
Arjan Vreeke, Richard Ruesen,  Ron van Gool, John Smits,  Peter Knetemann, Olivier van der Wiele, Amit Chaturi, Dennis Schröder en Jan Kok

Mocht u vragen hebben of zich aan willen melden als vrijwilliger dan kunt u een
mail sturen naar: [email protected]

We wensen iedereen heel veel voetbalplezier toe op alle toernooien.

De ToernooiCie