Aanvraag reserveshirts

Om op tijd te kunnen beschikken over een reserveshirts bij de thuiswedstrijden dient u dit formulier uiterlijk donderdag voor de speelzaterdag in te sturen.

Het wedstrijdsecretariaat zal dan de zaterdagdienst verzoeken de benodigde shirts klaar te leggen zodat deze op zaterdagochtend beschikbaar zijn.

Na gebruik dient u de shirts uiterlijk donderdagavond gewassen in te leveren in of de commissiekamer en anders in de kantine samen met het retourformulier zodat er controle plaats kan vinden of men de shirts tijdig heeft ingeleverd.

Aanvraag reserveshirt of wedstrijdkousen:

* = verplicht