Wat is de club van 100?

Beste leden, fans en ouders van de jeugd van SV Nootdorp.

Met de opbrengst van de club van 100 hebben wij de afgelopen seizoenen substantieel kunnen bijdragen aan verschillende mooie activiteiten voor onze (jeugd)leden en tevens voor de aanschaf van diverse trainingsmaterialen. Het is onze doelstelling om de club van 100 een extra boost te geven door te proberen een flink aantal nieuwe leden te werven.

Wij hebben de opzet dan ook op een aantal punten gewijzigd. Zo is de club van 100 alleen nog maar bedoeld voor particuliere leden en is het voor bedrijven niet mogelijk om deel te nemen. We hebben voor bedrijven vele andere mogelijkheden, neem hiervoor contact op met [email protected]

Verder is de jaarlijkse bijdrage verlaagd naar € 75,00. Hiermee hopen wij dat het bedrag laagdrempeliger is, waardoor er meer mensen mee gaan doen!
Tenslotte willen we graag gaan werken met jaarlijkse incasso. dit maakt het ons administratief een stuk makkelijker bij een wisseling van een seizoen. Indien u er de voorkeur aangeeft uw bijdrage zelf over te maken kan dit natuurlijk ook en wel op rekening NL21RABO0347152007 t.n.v. SV Nootdorp onder vermelding van "bijdrage Club van 100"

Hoe wordt u lid van de club van 100?
U vult het formulier in met uw gegevens. Het formulier ligt achter de bar in de kantine
of is digitaal op de website in te vullen. Het formulier kunt u afgeven aan de bar, deponeren in de brievenbus “bestuur” in de hal, mailen naar [email protected] of het digitale formulier invullen op de website.
Op het formulier vult u tevens in welke naam u op het bordje in de kantine wilt hebben.
Vervolgens betaalt u binnen 1 week het bedrag aan de club op rekeningnummer NL21RABO0347152007

Wij hopen dat velen zich aanmelden, heeft u verder nog vragen schiet ons even aan.

Met vriendelijke groet,

De sponsorcommissie