Zaterdagdienst schema

Er is dit seizoen weer een  tekort aan vrijwilligers bij de zaterdagcommissiedienst en dan met name in de ochtend. De werkzaamheden die uitgevoerd dienen te worden zijn onder andere het speelklaar maken van de velden, het ontvangen van de tegenstanders, het verwerken van de uitslagen en het controleren van de kleedkamers. Taken die in belangrijke mate bijdragen aan het visitekaartje van onze vereniging!

Het spreekt voor zich dat men voor deze taken eerst wordt ingewerkt.
Tevens zoeken we nog vrijwilligers voor de zaterdagmiddagdienst, met name wanneer SV Nootdorp 1 thuis speelt. Ook hiervoor geldt: vele handen maken licht werk!
De teams worden zo verdeeld over het seizoen dat ieder team 6 keer een dienst zal draaien.

Met elkaar vormen we SV Nootdorp, een club om trots op te zijn. Met een actieve bijdrage aan het reilen en zeilen van de club kunt u ook trots op uzelf zijn!
Voor meer informatie of aanmeldingen kunt u een mail sturen naar: [email protected]

Maatschappelijke Stage: aanmelden kan via: [email protected]

Zaterdagdienst in het voorjaar 2024.

Stagiair:

Nog geen stagiair.

20/04/2024
Ochtend: Adrie Lugtigheid en Anita Gerritsen
Middag:  Jan Kok

27/04/2024 Koningsdag

04/05/2024
Ochtend: Marcel Knijnenburg en John Goeman
Middag: Rob/Rien

11/05/2024
Ochtend: D vd Kooij en ……………………..
Middag:  John Smits