Afgelasting Wedstrijden

U kunt op verschillende manieren geinformeerd worden over eventuele afgelastingen:
In het infoblok (aan de rechterzijde van deze pagina) "Afgelastingen" vindt u de noodzakelijke informatie. In dit tekstblok kunt u trouwens ook zelf aangeven op welke wijze u voor welk team over afgelastingen wilt worden geinformeerd: via e-mail (kosteloos) of via sms (0,25 cent per sms).

Daarnaast kunt op de 'elfvoetbal.nl' pagina ook alle informatie vinden. Via deze link vindt u de afgelastingen specifiek voor SV Nootdorp en via deze link de algemene afkeuringspagina (beide links openen een nieuw tablad).