Hoe kan ik meedoen?

Door middel van onderstaand invulformulier kunt u zich particulier aanmelden voor de club van 100.

De bijdrage geldt voor het seizoen van aanmelding en zal stoppen na schriftelijke opzegging voor 31 mei voor het komende seizoen.

Deelname is € 75 per seizoen.

Voor deze sponsoring wordt uw naam, zoals onderstaand opgegeven, vermeldt op een bordje in de kantine en op een apart gedeelte van de website svnootdorp.nl.

U kunt onderstaand digitaal formulier invullen en verzenden of het inschrijfformulier downloaden , invullen, afdrukken en afgeven aan de bar of deponeren in de brievenbus “bestuur” in de hal. U kunt het ook digitaal mailen naar [email protected] .

Aanmelden SV Nootdorp Club van 100

* = verplicht