Finn de Bruin (SV Nootdorp 17-1) naar Sparta

1 mei 2021 15:45

Finn de Bruin (SV Nootdorp 17-1) speelt komend seizoen bij Sparta O18.

De afgelopen 2 weken heeft Finn bij maar een aantal trainingen en wedstrijden alle scouts van Sparta er unaniem van kunnen overtuigen dat hij een aanwinst is voor Sparta.

Finn volgt hiermee Brent Leerdam, die 3 jaar geleden de overstap maakte van SV Nootdorp JO11-1 naar Sparta en volgend jaar uitkomt in de O15 van Sparta.

Eens te meer een bewijs van de steeds beter wordende jeugdopleiding van sv Nootdorp!

Heel veel succes Finn komend seizoen bij Sparta O18 en wij hopen stiekum al een beetje op speelminuten in de Eredivisie :) Wij zijn nu al super trots!

Lees meer over:
jeugd selectie teams 2020-2021