Vrijwilligers gezocht

SV Nootdorp zoekt

Leden of ouders voor de commissie Fairplay/ Normen en Waarden

Wij zoeken iemand die

- Zich wil inzetten binnen dit adviesorgaan voor het bestuur (liefst in wisselende bezetting)

- Zich wil inzetten voor het bevorderen van Normen & Waarden

- Zal het bestuur adviseren in geval van norm overschrijdend gedrag en de daarbij behorende boetes, royeren of weigeren van leden

- gesprekken kan voeren met alle betrokkenen op een transparante manier

- In staat is disciplinaire straffen te bedenken en adviseren bij ernstig wangedrag van spelers.
-  aanvragen en bijhouden van de VOG ( verklaring omtrent gedrag)
- actualiseren van het reglement van de commissie Fairplay

Tijdsbesteding

Het vrijwilligerswerk in deze rol kost ongeveer 2 uur in de week en de invulling zal meest zijn op de avonden en zaterdag.

Meer weten?

Neem contact op met:  Jan Kok, John Smits of Peter Hylarides dit kan via het volgende E mail adres:

Vrijwilliger bij SV Nootdorp

Een vereniging kan niet draaien zonder vrijwilligers en zo ook SV Nootdorp niet.
De patatjes die worden gebakken in de kantine, de velden die er weer training- en speelklaar bij liggen voor onze voetballers, de activiteiten die weer georganiseerd mogen gaan worden…..
Het kan allemaal niet zonder vrijwilligers.

Past deze functie niet helemaal bij jou, maar wil je je wel inzetten als vrijwilliger voor SV Nootdorp? Laat het weten aan via [email protected]. We hebben zeker een leuke en passende rol voor je!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder