Vrijwilligers gezocht

Leden of ouders met een EHBO diploma voor de zaterdagen

SV Nootdorp zoekt

Leden of ouders met een EHBO diploma voor de zaterdagen

Wij zoeken mensen die samen met de overige vrijwilligers op de zaterdag invulling willen geven aan :

• De zaterdagdienst en hierbij specifiek als aanspreekpunt namens de club voor mensen die EHBO nodig hebben.

Tijdsbesteding

Het vrijwilligerswerk in deze rol kost ongeveer 8 uur per maand en de invulling is op de zaterdagochtend/middag (gemiddeld 1 keer per maand).

Meer weten?

Neem contact op met:  Marcel Knijnenburg, Jan Kok of John Smits.

Dit kan via het volgende E mail adres:

Vrijwilliger bij SV Nootdorp

Een vereniging kan niet draaien zonder vrijwilligers en zo ook SV Nootdorp niet.
De patatjes die worden gebakken in de kantine, de velden die er weer training- en speelklaar bij liggen voor onze voetballers, de activiteiten die weer georganiseerd mogen gaan worden…..
Het kan allemaal niet zonder vrijwilligers.

Past deze functie niet helemaal bij jou, maar wil je je wel inzetten als vrijwilliger voor SV Nootdorp? Laat het weten aan via [email protected]. We hebben zeker een leuke en passende rol voor je!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder