Verdiende overwinning tegen SV Den Hoorn

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Afgelopen zaterdag heeft SV Nootdorp 1 de wedstrijd tegen Den Hoorn met overtuigende cijfers gewonnen. Een overwinning was brood nodig en daar was het spel ook naar. Na een zenuwachtig begin van de wedstrijd kwam het team steeds beter in de wedstrijd en werd het spel beter. De kansen konden deze wedstrijd ook omgezet worden in doelpunten.

Spits, Mitchell Abdoel, begint ondertussen aardig in vorm te raken en nam twee doelpunten voor zijn rekening. Jop Verhagen was daarnaast trefzeker vanaf de penaltystip. Laat in de wedstrijd wist Den Hoorn nog een aansluitingstreffer te maken.

Met deze belangrijke overwinning is handhaving, door middel van de nacompetitie, nog steeds in zicht. Komend weekend gaan wij dan ook met een goed gevoel naar FC Skillz, de huidige koploper in de Eerste Klasse II.

Foto’s: Winfried Klos

max-374.jpg max-375.jpg