𝗚𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝘀𝗽𝗲𝗹 𝘁𝗲𝗴𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝟮𝗱𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗮𝘁𝘀 𝗶𝗻 𝗲𝗻𝗲𝗿𝘃𝗲𝗿𝗲𝗻𝗱 𝘃𝗼𝗲𝘁𝗯𝗮𝗹𝗴𝗲𝘃𝗲𝗰𝗵𝘁

2548ZS
'S-GRAVENHAGE
tel. 070-3250113

FC Skillz, uit Wateringse Veld, was afgelopen zaterdag de tegenstander in een enerverend voetbalgevecht. De Wateringse vereniging heeft dit jaar al regelmatig de eerste plek op de ranglijst ingevuld en stonden voorafgaand aan de wedstrijd op een tweedeplaats, op doelsaldo achter Wippolder. In een klasse waarin alles dichtbij elkaar staat is het natuurlijk van belang niet te ver achterop te raken. Het eerste is afgelopen weken dan ook bezig met een voorzichtige opmars. Na een gelijkspel tegen directe concurrent TAC'90, werd er vorig weekend overtuigend en met goed voetbal gewonnen van Den Hoorn.

Het eerste begon de wedstrijd tegen Skillz dan ook vol vertrouwen. Met geloof, strijd en beleving was de ploeg duidelijk de bovenliggende partij. Dit werd na 15 minuten uitbetaald met een goal. Randy Stanneveld wist namelijk de score te opnenen en dus was er hoop op een goed resultaat. Na een half uur spelen werd de stand gelijk getrokken door Skillz.

Na rust gingen beide teams voor de overwinning. Deze tweede helft golfde dan ook erg op en neer, met onder andere kansen voor Koen van der Gaag. De wedstrijd ging echter gelijk op en dus werd de ruststand ook de eindstand.

Komende week staat de thuiswedstrijd tegen SV Die Haghe op het programma. Die Haghe staat momenteel op een 12de plek met 4 punten meer boven ons. Dit is wellicht dus de belangrijkste wedstrijd van het seizoen!

Foto’s: Alex Pronk

FCSkillzNootdorp20240309-03.jpg FCSkillzNootdorp20240309-05.jpg