Futuro mannenmode kleedt de staff van SV Nootdorp

3 september 2015 9:30

Dat sponsoren van SV Nootdorp nauw betrokken zijn bij de club dat wisten wij al.

Dit blijkt ook wel weer uit een initiatief van Jan Willem Dijksman van Dijksman&Kruiper en Peter Brouwer van Futuro mannenmode. Zij staken de koppen bij elkaar en kwamen bij de sponsorcommisssie aanzetten met een wel heel leuk initiatief; zij wilden de staff van SV Nootdorp in het nieuw steken. Zo gezegd zo gedaan, voor het seizoen begon gingen zij langs bij Peter van Futuro mannenmode en lieten gewillig de maten opnemen. Gisteren tijdens de openingsbbq kon iedereen het resultaat zien. Peter en Jan Willem, namens de staff en de club bedankt!!!

Wilt u er net zo strak uitzien als onze staff? Haal snel de bon uit de presentatiegids en ga voor 10% korting shoppen bij Futuro mannenmode.

Foto: Ron Labordus