Website

Rondom SV Nootdorp zijn veel mensen die betrokken zijn bij het wel en wee van de club. Dit kan variëren van het willen weten wat de resultaten van het eerste elftal zijn tot het opzoeken van de volgende tegenstanders van de JO8, de toernooi commissie wil spelertjes uitnodigen voor het Oliebollentoernooi en de jeugdcommissie wil toelichten hoe de procedure van de teamindeling er uit ziet. Kortom, vooriedereen is het belangrijk dat we over een goede, duidelijke en overzichtelijke website beschikken

De doelstelling van de Website commissie  is om een platform te bieden door en voor iedereen die SV Nootdorp een warm hart toedraagt.  Dit kunnen leden, ouders, opa's / oma's, vrijwilligers, sponsors  en andere geïnteresseerden zijn.

Het is heel duidelijk de bedoeling dat de inhoud van de website mede gevormd wordt door bijdragen van deze verschillende groepen. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld Facebook en Instagram.

De verschillende gebruikers hebben de bevoegdheid en de mogelijkheid om hun eigen bijdrage aan de site te leveren. Zo zullen de commissies zelf relevante informatie en nieuws op de site kunnen plaatsen en bijhouden. Hoofdtrainers en groepsleiders krijgen een belangrijke rol in het vullen van nieuws en informatie betreffende hun afdeling.  De leiders van alle teams krijgen een eigen login die ze kunnen gebruiken om zelf wedstrijdverslagen en foto's te plaatsen.

We willen het dan ook aanmoedigen en stimuleren dat de site gevuld blijft worden met nieuwe content door de lezers zelf.  Hoewel het plaatsen van content tamelijk eenvoudig te leren is begijpen we heel goed dat sommige mensen hier hulp bij kunnen gebruiken. Er zijn dan ook handleidingen beschikbaar die uitleggen hoe content geplaatst kan worden en natuurlijk zijn de leden van de webcommissie altijd bereid om uitleg te geven wanneer er nog onduidelijkheden zijn na het doornemen van de handleiding

De commissie bestaat uit:  Niels , Ralph, Joyce en Lei en is bereikbaar onder: [email protected]

Wij horen ook graag waar we de site kunnen blijven verbeteren; welke informatie jullie niet kunnen vinden of missen.

We wensen iedereen heel veel plezier bij het doornemen van de website en hopen iedereen nog vaak virtueel te mogen verwelkomen.

Handleiding Website

Handleiding website voor Leiders