𝗭𝗶𝗲 𝗷𝗶𝗷 𝗷𝗼𝘂𝘄 𝗯𝗲𝗱𝗿𝗶𝗷𝗳 𝗮𝗹 𝘀𝘁𝗮𝗮𝗻 𝗼𝗽 𝗱𝗲 𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗼𝗿𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗼𝗳 𝗳𝗮𝗺𝗲

19 januari 2024 14:30

Alle (toekomstige) sponsoren willen wij uitdagen om deel te nemen aan iets speciaals – de Feestcommissie!

We zijn op zoek naar sponsoren die hun creativiteit willen inzetten om onze evenementen nog gedenkwaardiger te maken.

Denk hierbij aan de derde helft, de nieuwjaarsborrel en nog vele nieuwe leuke evenementen die we in de planning hebben.

Of je nu producten wilt sponsoren zoals voedsel of drank, hulp kunt bieden in de vorm van bijvoorbeeld eten bereiden of achter de bar helpen, een geweldige artiest wilt boeken, of zelfs een financiële bijdrage wilt leveren, elke vorm van ondersteuning wordt gewaardeerd. In ruil daarvoor krijg je niet alleen de waardering van de vereniging, maar zal je naam en logo ook pronken op onze exclusieve Sponsorwall of Fame.

Dus, laat je creativiteit de vrije loop en sluit je aan bij de Feestcommissie om samen iets geweldigs te creëren. Laat ons weten op welke manier je wilt en kunt bijdragen.

Dat kan door een reactie te sturen naar onze per mail ([email protected]) of spreek één van ons aan wanneer je ons ziet op de club! We kijken ernaar uit om jullie betrokkenheid te vieren!

Sportieve groet,
namens de feestcommissie 🎉