𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗳𝗲𝗿𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀: 𝗦𝗲𝗯𝗮𝘀𝘁𝗶𝗮𝗻 𝗛𝗮𝗮𝗿𝗹𝗲𝗺𝗺𝗲𝗿 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗦𝗩 𝗡𝗼𝗼𝘁𝗱𝗼𝗿𝗽

12 april 2024 12:00

SV Nootdorp heeft de eerste versterking voor komend seizoen binnen. Sebastian Haarlemmer komt in het seizoen 2024/2025 over van TOGB uit Berkel. De 23-jarige spits, wonend in Nootdorp en met een verleden bij RKDEO, stelt zich graag voor.

“Ik ben nu 23 jaar, geboren in Den Haag en uiteindelijk naar Nootdorp verhuisd. Ik ben begonnen met voetballen bij RKDEO. In de C ben ik naar DHC gegaan, daar heb ik vier jaar gevoetbald voordat ik naar RKAVV ging. Daar heb ik de laatste twee jaar A doorlopen en daarna in de senioren, O23 en het Eerste. Dit jaar speel ik bij TOGB, maar uiteindelijk weinig minuten gemaakt.”

Sebastian heeft verschillende redenen waarom hij voor SV Nootdorp gekozen heeft: “Bij SV Nootdorp spelen veel vrienden van mij, het is in de buurt en ik wil weer meer minuten gaan maken” vertelt hij. “Ik ben wel een voetballende spits, kan goed afmaken, ben tweebenig en ik heb veel diepgang.”

Wij vroegen hem met welke speler we hem zouden kunnen vergelijken: “Dan denk ik een speler als Karim Benzema. Een echte complete nummer 9.” En naar welke speler hij op keek in zijn jeugd: “Dat kan er maar één zijn natuurlijk, Messi. Ook keek ik veel naar Ronaldinho maar dat is meer voor de flair. Maar Messi vind ik echt buitenaards.” Tegenwoordig probeert Sebastian vooral te leren van Harry Kane en het voetbal van Manchester City.

Sebastian heeft ook een duidelijk toekomstbeeld voor ogen bij de club.” Het liefst zou je willen promoveren als dat kan. Daarnaast wil ik veel goals maken, plezier hebben en zo lang mogelijk deel willen uitmaken van het Eerste. En eigenlijk mijn uiterste best doen op het maximaal haalbare te bereiken met het team.” Zijn persoonlijke doel is om topscorer te worden: “niet alleen van het team maar ook van de competitie.”

Wij kijken er naar uit om Sebastian in de voorbereiding van het nieuwe seizoen te mogen verwelkomen bij de club. Op naar een mooie en succesvolle toekomst samen met vooral veel plezier. Daarnaast wensen wij hem nog veel succes met het restant van het huidige seizoen bij TOGB.

tempImage7IsUlp.jpg tempImageYZuruS.jpg