𝗜𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗼𝗿𝗶𝗮𝗺 - 𝗞𝗹𝗮𝗮𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝗟𝗲𝗲𝘂𝘄𝗲𝗻

6 februari 2024 18:15

Zondag 4 februari ontving het bestuur het onderstaande verdrietige bericht:

Beste mensen van SV Nootdorp,

Afgelopen vrijdag is mijn vader Klaas van Leeuwen overleden op 97-jarige leeftijd. Juni 2022 heeft hij een bos bloemen en een kaart gekregen omdat hij meer dan 60 jaar lid was van SV Nootdorp. Dat was super!!  Mijn vader is jarenlang de oudste voetballer bij SV geweest. Ook heeft hij jarenlang de velden onderhouden.

Pim van Leeuwen.

Klaas van Leeuwen was het oudste nog levende verenigingslid van SV Nootdorp. De verhalen over de tijd waarin Klaas met zijn teamgenoten in 1960  kampioen werd zijn terug te lezen op onze site via de link Historie - sv Nootdorp en uitgebreid op de site van De Haagse Voetbalhistorie  Nootdorp, sv - De Haagse Voetbalhistorie.
Wij condoleren alle familie leden en bekenden van Klaas van Leeuwen en wensen hen sterkte toe.

Namens het bestuur SV Nootdorp,

Bekijk hier de rouwkaart