Jeugd trainersstaf 2023-2024 compleet!

27 maart 2023 14:15

Ik ben blij te kunnen mededelen dat wij bijna onze hele jeugd selectie trainersstaf afgerond hebben voor het seizoen 2023-2024. In de afgelopen 2 jaar hebben wij een enorme groei doorgemaakt bij de jeugdopleiding van SVNootdorp. We zijn niet alleen doorgegroeid in aantallen maar er staat een gedegen jeugdopleiding die vol in ontwikkeling is op meerdere vlakken.

Onze jeugd selecties spelen bijna allemaal op goed divisie niveau en bij de OB is de aanwas van onderaf ook flink toegenomen wat een levensader is voor onze mooie vereniging. De groei van onze jeugdopleiding is in de regio niet onopgemerkt gebleven. We hebben een flinke aantrekkingskracht wat goed is voor de vereniging, maar ook goed is om verder door te ontwikkelen naar de toekomst toe om zo onze visie / doelen die wij met het voetbal technisch kader (Sander Janssen, Yannick Blom, Björn Raven, Richard Urgert) hebben afgesproken te kunnen gaan realiseren.

In één van die doelen zijn we al goed op weg en dat is eigen jeugd met potentieel in Nootdorp 1 te laten spelen. Op dit moment spelen er 3 spelers  (Jens Raven 17jr, Chris vd Bogaard 17jr, Koen vd Gaag 19jr ) in Nootdorp 1. Wat een mooi voorbeeld is voor al ons potentieel wat we in onze jeugdopleiding hebben lopen.

Ook bij de breedtesport gaat de organisatie steeds meer vorm krijgen. Er zijn 2 nieuwe Technisch jeugd coördinatoren aangesteld en Frank vd Kooij is als bestuurslid jeugdzaken aangesteld om daar verder vorm aan te geven.

Ik ben blij dat met het trainerscorps die we hebben kunnen vastleggen naar volgend seizoen toe.

Hoofdtrainer J019-1 Joey van Berkel  Assistent trainer Richard Urgert
Hoofdtrainer J018-1 Jeroen Struijs  Assistent trainer Lyall vd Bosch
Hoofdtrainer J017-1 Kyle Stoop Assistent trainer Rik Kegge
Hoofdtrainer J016-1 Marco Amahorseya Assistent trainer
Paul Poleij
Hoofdtrainer J015-1 Nurettin Aydin Assistent trainer Lesley Kuik
Hoofdtrainer J014-1 Wesley Mackaay Assistent trainer Jens Raven
Hoofdtrainer J013-1 Randy Mackaay Assistent trainer Ernst vd Zwan
Hoofdtrainer J013-2 Ronald Schuring Assistent trainer Jeroen van der Kooij
Hoofdtrainer J011-1 Reint Hartlieb Assistent trainer Ilyas Essaoui
Hoofdtrainer J010-1 Yanninck Tuininga Assistent trainer Vacant
Hoofdtrainer J09-1 Marciano Weidum Assistent trainer Wiebe Schotanus

We hebben veel vertrouwen om met elkaar weer een mooie volgende stap te kunnen gaan maken.
Met sportieve groeten,

Björn Raven