Dag 1 in Barcelona

13 januari 2023 10:00

Donderdag, 12 januari, om 09:30 werd de selectie van SV Nootdorp op Rotterdam The Hague Airport verwacht. Met een Transavia vlucht om 11:30, vertrok het eerste elftal naar Barcelona voor het jaarlijkse trainingskamp. Een groep van om en nabij 45 man, waaronder spelers, staf en sponsors.

Bij aankomst in Barcelona stond de bus al te wachten om de groep naar het hotel te brengen. Dit jaar verblijven ze in Hotel Catalonia Ramblas, zoals de naam al zegt dichtbij de Ramblas en in het centrum van de stad. Het is de bedoeling elke dag een leuke en sportieve activiteit op de planning te hebben. De eerste dag is dit een onderling toernooi.

Na even gesetteld te zijn in het hotel vertrok de bus om 15:15 naar het veld van CF Barceloneta. Hier vond het toernooi plaats. Voor de aftrap was er nog een mooie aankondiging van de hoofdsponsoren van SV Nootdorp. Door middel van bedrukte shirts hebben zij kenbaar gemaakt het contract te verlengen en tot minstens 2025 aan de club als hoofdsponsoren verbonden te zijn. Uiteraard willen wij iedereen bij Desktop2work en Exterus hiervoor bedanken! Na deze mooie aankondiging werd de gehele groep verdeeld in 4 teams en werden er 5 wedstrijden gespeeld. Met als uiteindelijke winnaar Team Paars.

De avond werd afgesloten met een gezellig dinner bij Fabrica Moritz.

SVNootdorp-groepsfoto.jpeg

SVNootdorp-eten.jpeg