Vrijwilligers van het jaar en erelid

11 januari 2023 10:45

Na de nieuwsjaarswedstrijd van afgelopen zaterdag tussen het huidige 1e elftal en de ‘oude garde’ vond een gezellige receptie plaats in de kantine. Tijdens deze receptie werd er met een speech van voorzitter Sander Jansen aandacht geschonken aan diverse leden.

SVN_3615.jpg SVN_jan-kok.jpg
Zo begon de receptie met één minuut stilte voor alle leden die de club afgelopen jaar ontvallen zijn. Daarna werden er een aantal leden en vrijwilligers in het zonnetje gezet. John Smits en Jan Kok werden uitgeroepen tot vrijwilligers van het jaar bij de vereniging. Ook werd er nog een erelid bekend gemaakt. Rien Lindeman heeft jarenlang voor de club klaar gestaan, bijvoorbeeld bij onderhoud, storingen en de nieuwbouwprojecten. Het is dan ook niet meer dan terecht dat hij uitgeroepen is tot erelid van SV Nootdorp.