In memoriam Peter Koele

19 december 2022 22:00

Peter werd lid van SV Nootdorp toen hij een jaar of 10 was. Ook toen hij zelf niet meer voetbalde bleef hij zijn vrienden steunen als verzorger en altijd in voor een feestje. SV Nootdorp bleef tot het einde zijn clubje en hij hielp achter de schermen graag mee om alles gezellig te maken en netjes te houden.

Ons bereikte afgelopen weekend het verdrietige bericht dat Peter Koele is overleden. Ongeveer 8 jaar geleden werd Peter ziek, maar is hij de strijd aangegaan om alles uit het leven te halen. Hij was nog regelmatig op SV te vinden om natuurlijk de wedstrijden van zijn kleinkinderen te kijken of een drankje te doen en vrienden te ontmoeten bij een wedstrijd van het 1ste. De familie Koele en SV Nootdorp zijn en blijven onlosmakelijk aan elkaar verbonden, zeker gezien de vele familieleden die op de één of andere manier de club ondersteunen.

Wij wensen Sylvia, Juliët, Reint, Luuc, Eugénie en Mitchel, samen met hun kinderen Jaydon, Shane, Bradley en James en alle familieleden en vrienden heel veel sterkte toe om dit verlies, zeker in deze tijd van het jaar, met elkaar te dragen.

Het bestuur en leden van SV Nootdorp

image001.png.pngimage002.png.pngdownload.jpg