Succesvolle eerste kennismaking met FSN

15 september 2022 9:30

Afgelopen woensdag mochten wij van Football Skills Nederland de training verzorgen van de jongste talenten van SV Nootdorp. Op het mooie trainingscomplex werden de ruim 100 jongens en meisjes van O8 t/m O11 verwelkomt door de 6 trainers van FSN aangevuld met 4 talentvolle jonge trainers vanuit de eigen club.

Er werd getraind volgens de FSN-methodiek met loop/coördinatietraining, techniektraining, 1 tegen 1 vorm en uiteraard een partijvorm.

Het enthousiasme en fanatisme van de kids was heerlijk om te zien en om mee te werken. Dit enthousiasme en het plezier geeft ons een goed gevoel dat we binnen de regio Nootdorp een hoop mooie activiteiten kunnen gaan organiseren.

Wij bedanken SV Nootdorp voor het vertrouwen en de mogelijkheid om ons in jullie regio te kunnen gaan vestigen.

GET SKILLED:

Binnen het hedendaagse voetbal is snelheid erg belangrijk… handelingssnelheid, snelheid van omschakelen, maar ook snelheid van sprinten en wendbaarheid vallen onder deze categorie…

Vanaf zondag 25 september zullen 6 zondagen in het teken staan van het verbeteren van deze Skills. Binnen de trainingen van FSN wordt er aandacht besteed aan looptechniek, explosiviteit, wendbaarheid, reactievermogen en dit alles in samenwerking met het “baas over de bal” zijn.

Start najaarscursus: zondag 25 September

Waar: terrein van SV Nootdorp

Wie: jo/mo 6-16 jr. (niet club gebonden)

Duur: 6 trainingen van 75 minuten