In memoriam Hendrie Kastibi

29 juni 2021 10:00

Ons bereikte het in trieste bericht dat Hendrie Kastibi, de vader van onze jeugdspelers Misha en Thierry en de man van Mariska (die velen van ons kennen van de keuken waar ze iedereen van een snack voorziet) afgelopen zaterdag is overleden aan de gevolgen van Corona.

Hendrie is op de club actief geweest als trainer, leider en vooral als enthousiaste vader die graag de wedstrijden kwam bekijken van de teams van zijn zoons.

Ons medeleven en condoleances gaan uit naar Mariska, Quintony, Misha, Thierry en Parish en de verdere familie en nabestaanden. Wij wensen hen heel veel kracht om met elkaar dit grote verlies te dragen.

Namens alle leden van SV Nootdorp