sv Nootdorp doet niet mee met KNVB Regio Cup

30 mei 2021 13:45

Wij hebben het besluit genomen om als vereniging niet deel te gaan nemen aan de regio cup die vanuit de KNVB georganiseerd gaat worden.

Dit besluit is genomen omdat er geen  velden beschikbaar zijn en de organisatorische ongemakken die daar verder aan vast hangen.

Wij willen wel aangeven dat ieder jeugdteam vrij is om de aankomende periode een aantal oefenwedstrijden te gaan spelen rekening houdend met de COVID restricties, om zo het vervelende seizoen toch nog leuk te kunnen gaan afsluiten.

Hierbij willen wij wel expliciet aangeven dat de oefenwedstrijden uit gespeeld dienen te worden.

Veel voetbalplezier toe gewenst voor de aankomende periode!

Namens het Bestuur & Voetbal Technisch Kader sv Nootdorp