Afspraken training- en wedstrijdinvulling komende periode

28 mei 2021 17:15

We zien dat de impact van de Corona maatregelen werkt. Daarom overweegt de overheid meer te gaan versoepelen.

Om al onze spelers, zowel jeugd als senioren, voor de komende periode duidelijkheid te geven over hoe sv Nootdorp de impact op het voetbal invult, hebben wij een aantal afspraken gemaakt.

Dit uiteraard vanwege het nog maar hebben van 1 kunstgrasveld waar we met 800 leden gebruik van willen en mogen maken.

Deze afspraken zijn:

• We trainen of voetballen tot 3 juli aanstaande. Vanaf dat moment gaan we als SV Nootdorp dicht voor de zomerstop.
  • Het trainingsschema tot 3 juli staat op de website, maar zal de komende tijd nog aan verandering onderhevig zijn. Dit komt omdat sommige teams eerder stoppen, waardoor we voor de overige teams meer ruimte kunnen maken. Mocht er 1 team eerder willen stoppen, verzoeken wij zo snel mogelijk de groepsleider en of het wedstrijdsecretariaat hierover te informeren. We verzoeken dus iedereen om conform het schema te trainen.
  • Voor de komende zaterdagen is er tot 14.30 uur ruimte om een extra uur trainings-/wedstrijdruimte te boeken. Daarna spelen de senioren. Per team kan er maximaal een half veld aangevraagd worden, dus als je een wedstrijd wil spelen, vraag je met 2 teams hetzelfde uur aan. Dit proces loopt via het wedstrijd secretariaat, Frank van der Kooij verwerkt en communiceert dit. Toewijzing gebeurt dus op basis van gelijkheid door het wedstrijdsecretariaat. We plannen strak op elkaar, dus kom precies op tijd. Niet te vroeg of te laat! Voor komende zaterdag, 29 mei, zitten we compleet vol.
  • De nieuwe teamindelingen van de niet-selectie gaan we uiterlijk half juni communiceren, daar wordt nu nog volop aan gewerkt.
  • Voor 1 juli communiceren we het nieuwe trainingsschema voor komend seizoen.
  • Op zaterdag 14 augustus beginnen de trainingen voor de selectieteams Jeugd met 1 centrale startdag. Meer informatie volgt.
  • Waarschijnlijk op 28 augustus beginnen de trainingen voor de niet selectie teams met een 1 centrale dag. Ook hier volgt later meer informatie over.
  • Vanaf 4 September beginnen de bekerwedstrijden.
  • Het aanvragen van oefenwedstrijden voor het nieuwe seizoen wordt gecoördineerd via Frank van der Kooij. Gelieve dit dus altijd minimaal 1 week voor datum met hem af te stemmen, dit geldt voor zowel thuis- als uitwedstrijden.
  • Komende week zal meer duidelijk worden wat de KNVB met de Regiocup gaat doen. Het is de bedoeling dat er dan op 4 zaterdagen wedstrijden gevoetbald worden, ingaand op zaterdag 5 juni. De exacte data zijn dan 5 juni, 12 juni, 19 juni en 26 juni. Ook is er al bepaald dat dit met de teams van het nog lopende seizoen moet worden ingevuld. Als dit doorgaat, zal dit grote impact hebben voor op onze huidige trainingsplanning. We zullen jullie hier dan zo snel mogelijk nader over informeren.

Mochten er hierover nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met de jeugdcommissie of het wedstrijd secretariaat.

Voetbalze de komende maand!

Met sportieve groet,

De jeugdcommissie, het wedstrijdsecretariaat en het bestuur.