Sv Nootdorp 'Vriendenloterij Club van de week'

7 mei 2021 17:30

"Kan jouw club, vereniging of stichting een steuntje in de rug van € 5.000,- gebruiken? Meld je dan hier aan voor Clubs van de Week #aktievandeVriendenloterij", aldus een bericht op Facebook enkele weken geleden...

Wij als Sv Nootdorp zijnde dachten laten we het proberen om op deze manier een extra bijdrage te kunnen genereren om de inrichting van de nieuwe kleedkamers te ondersteunen.

“Niet geschoten is altijd mis, maar daarentegen is wel geschoten ook niet altijd raak.. 😉"

Via deze weg willen wij de Vriendenloterij onwijs bedanken voor hun gulle gift, want Sv Nootdorp is gekozen als 1 van de gelukkige winnaars die zichzelf “Club van de Week” mag noemen en hiermee ontvangen wij €5000,- welke we in deze tijd erg goed kunnen gebruiken!

#clubsvandeweek
#vriendenloterij