Invulling Technisch Kader sv Nootdorp (KD) vanaf seizoen 2021-2022

5 mei 2021 10:00

Voor komend seizoen 2021-2022 zal het Technisch Kader bestaan uit Yannick Blom, Björn Raven, Richard Urgert en ondergetekende.

Yannick Blom zal verantwoordelijk zijn voor de volledige senioren selectie en Björn Raven voor de jeugdafdeling. Richard Urgert zal naast zijn trainerschap van de JO17 tevens Björn ondersteunen binnen de jeugdafdeling.

Overkoepelend valt het technisch beleid onder mijn verantwoordelijkheid. Ik zal het beleid en de cultuur van SV bewaken.

Op korte termijn gaan wij (als TK) het nieuwe voetbaltechnisch beleid voor de jeugdopleiding vormgeven. Dit betekent dat het beleid wordt herzien voor zowel selectie teams als voor niet-selectie teams.

Wij gaan in samenspraak met een aantal leden van de Kerngroep Jeugd. De reden dat de leden uit de kerngroep (Richard Lodder, Jeroen van der Kooij, Jeroen Struis en Martijn van Wijk) worden betrokken bij de vorming is in mijn ogen een groot pluspunt. Op deze manier zal de aanwezige kennis en ervaringen binnen de jeugdafdeling bijdragen aan de totstandkoming van het nieuwe jeugdbeleid. Dit beleid zal gaan aansluiten op de visie die wij als bestuur voor ogen hebben, namelijk om de komende jaren de talentvolle lichtingen en het aanwezige potentieel actief te begeleiden om er voor te zorgen dat het uiteindelijk gezamenlijke doel wordt bereikt: de doorstroming van eigen jeugd naar de senioren selectie.

Kortom, zijn er vragen inzake bovenstaande, schroom niet om Yannick, Björn, Richard of mij te contacten. Wij hebben er in ieder geval enorm veel zin in om samen met alle trainers, begeleiding en spelers de gezamenlijke doelen te verwezenlijken.

Sander Jansen
Voorzitter sv Nootdorp