Activiteiten agenda

Activiteiten in deze categorie op 03 februari:

Après-ski feest na Nootdorp - Forum Sport | 3 februari

Beste leden van SV Nootdorp,

De nieuwe feestcommissie is geboren en trapt het feestseizoen af met de allereerste derde helft van 2024!

Op 3 februari 2024 betreden onze helden van het eerste elftal het veld voor een epische strijd tegen Forum Sport. Na het laatste fluitsignaal nemen we de feestvreugde mee naar het après-ski feest dat je niet wilt missen!

Duik in de après-ski sfeer met smaakvolle braadworsten, verrukkelijke schnitzels en een assortiment winterse dranken dat je hart sneller doet kloppen. Van glühwein tot schnapps, we garanderen dat de gezelligheid nog lang zal duren.

Kom samen met ons de derde helft vieren in ons eigen SV Nootdorp chalet en hef het glas op sportiviteit en saamhorigheid. De feestelijke afsluiting in ware après-ski stijl wacht op jullie na de wedstrijd!

Zet 3 februari in je agenda en bereid je voor op een onvergetelijke middag vol voetbal en een avond vol feestplezier!

Met sportieve groeten,
De Feestcommissie van SV Nootdorp