Aanmeld formulier

Digitaal aanmeldformulier SV Nootdorp

Geacht aspirant lid. Door middel van het volledig invullen van onderstaand digitaal aanmeldingsformulier ontvangt u na het versturen van dit formulier een email met daarop informatie over het verdere verloop van de inschrijfprocedure. Op de website kunt u alle informatie vinden betreffende het lidmaatschap en het reglement van de Commissie Normen en Waarden.

Let op: Dit formulier is om u aan te melden voor een proeftraining. U bent dus niet automatisch lid van SV Nootdorp.

Onze vereniging is in grote mate afhankelijk van de inzet van onze leden en ouders om allerlei activiteiten te kunnen uitvoeren. Daarom verzoeken wij u om onderstaande gegevens in dit document in te vullen. Binnen de club gelden de regels dat elk lid en/of ouders van jeugdleden iets doet binnen de vereniging. Dit kan op verschillende gebieden. Door deze 'inventarisatie" krijgen wij een goed beeld van de mogelijkheden en wensen van onze leden(ouders) en kunnen we een goede taakverdeling realiseren. Niets doen binnen de vereniging is niet mogelijk! Bij voorbaat danken wij u voor uw medewerking hierin.

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u graag (laten) informeren over de vereniging, sportactiviteiten en dergelijke. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van u op de website en sociale media, zoals facebook plaatsen.

Ik ga ermee akkoord dat SV Nootdorp met mijn persoonlijke gegevens omgaat conform het privacy regelement van SV Nootdorp, zoals die te vinden is op de website, onder https://www.svnootdorp.nl/1009/privacy-regelement-en-beleid-avg/
Ik verklaar hierbij de gegevens naar waarheid ingevuld te hebben en ga akkoord met de spelregels van het lidmaatschap en van de Commissie Normen en Waarden.
Ook ben ik bekend met de opzegprocedure.*

* = verplicht