Talent Jens Raven vertrekt naar FC Dordrecht O21

3 mei 2023 9:15

Dat onze jeugdopleiding in een goede ontwikkeling zit is binnen en buiten de regio wel bekend. Ook in de visie van de club zijn we al goede stappen aan het maken door eigen jeugd door te laten stromen naar SV Nootdorp 1. Hierdoor is de aantrekkingskracht richting SV sterk aanwezig maar zorgt er ook voor dat onze talenten in beeld zijn bij verschillende betaald voetbal organisaties en Top amateurverenigingen.

Jens heeft bij SV Nootdorp een snelle ontwikkeling doorgemaakt in de afgelopen 2 jaar waarbij hij gedurende het seizoen als 17-jarige jeugdspeler is doorgeschoven naar SV Nootdorp 1. In korte tijd heeft Jens zich goed aangepast aan het seniorenvoetbal en zijn plek bemachtigd bij ons vlaggenschip.

In de afgelopen periode hebben verschillende clubs belangstelling getoond in Jens waaronder ook BVO FC Dordrecht. Na een aantal positieve stage trainingen afgewerkt te hebben bij FC Dordrecht O21 waren ze al snel gecharmeerd van Jens. Na een uitgebreid gesprek met Rick Hoogendorp (Trainer FC Dordrecht O21, Rob de Boer HJO, Ryan Klipsteen Studiecoördinator) heeft Jens de keuze gemaakt om de overstap naar FC Dordrecht O21 te gaan maken om zich zo verder te ontwikkelen als voetballer.

IMG-20230502-WA0024_2.jpg 20230502_103633_2.jpg 20230502_102944_1.jpg

Uiteraard is het jammer dat Jens SV Nootdorp gaat verlaten, maar we zijn ook wel trots als vereniging dat er weer een talentvolle jeugdspeler de overstap kan maken naar een betaald voetbalorganisatie.

Wij wensen Jens veel succes en hopen hem in de toekomst weer terug te zien bij SV Nootdorp.