Mitchell Abdoel keert terug bij SV Nootdorp

1 mei 2023 11:30

Mitchell Abdoel speelt komend seizoen weer in het geel-zwart van SV Nootdorp. De spits verliet vorig seizoen de club om naar het Leidse UVS te verkassen. Dit bleek achteraf gezien niet de juiste keuze, waarna hij weer dolgraag bij de Nootdorpers aansluit.

,,Mitchell is een fysiek sterke spits met een neusje voor de goal en heeft altijd een enorme wil om te winnen. Dit is in de wedstrijden zo, maar ook op een trainingspartij. Hierdoor zorgt hij voor een bepaalde scherpte bij de groep, die we goed kunnen gebruiken”, aldus Yannick Blom.

32.png 33.png