SV Nootdorp haalt met Mo Ouarraki en Shwendel Cijntje twee aanvallende impulsen in huis

13 mei 2022 13:15

SV Nootdorp heeft twee nieuwe aanvallende versterkingen weten te strikken voor het komende seizoen. Wij kijken er naar uit ze te mogen verwelkomen bij de club!

Met Mo Ouarraki (zie foto), afkomstig van SVV Scheveningen, haalt Nootdorp een zeer technische en rappe aanvaller in huis. Ouarraki, die in de regio als één van de grootste talenten te boek stond, maakte op jonge leeftijd al de overstap van HVV Laakkwartier naar FC Lienden. Hij werd daar ook wel de ‘’Liendense Messi’’ genoemd. In 2020 ruilde hij FC Lienden in voor SVV Scheveningen. SV Nootdorp is zeer verheugd met deze aanwinst en daarnaast kijkt Ouarraki er naar uit om voor zijn nieuwe club uit te mogen komen en belangrijk te kunnen zijn voor het elftal.

Ook heeft SV Nootdorp Shwendel Cijntje voor het komende seizoen binnen. De behendige aanvaller van Te Werve, drukt daar wekelijks zijn stempel op de wedstrijd en wilt weer een stap hogerop. Cijntje, die een paar jaar geleden nog een overstap naar het Zweedse KSF Prespa Birlik maakte, speelde daar eveneens met oud-Nootdorp speler Marcley Manuela. Ook Cijntje kijkt al met veel plezier uit naar komend seizoen, maar wilt er eerst nog voor zorgen dat Te Werve zich veilig speelt in de 2e klasse C.

De club is ervan overtuigd dat de twee spelers goed in de groep zullen passen en een positieve bijdrage aan het team gaan leveren en wenst ze veel succes!