𝗧𝗿𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴𝘀𝗸𝗮𝗺𝗽 𝗱𝗮𝗴 𝘃𝗶𝗲𝗿

15 januari 2024 14:30

De vierde en laatste dag begon weer met een gezamenlijk ontbijt. Iedereen was op tijd en zelfs Jop had zijn wekker gezet en was trots op die prestatie. Het was de bedoeling na het ontbijt direct uit te checken en klaar te maken voor een padel toernooi, dat om 13:00 op het programma stond. Trainingkampen.nl heeft echter kunnen regelen dat wij gebruik mochten maken van een late checkout. Zodoende werd ons verblijf in het hotel verlengd tot 16:00 uur. Hier waren wij natuurlijk super blij mee wat zo konden wij nog douchen na het toernooi en hoefde we niet stinkend en zwetend het vliegtuig in. De terugvlucht zou immers om 19:50 zijn.

Na het ontbijt koos een groot deel van de groep ervoor om nog even twee uurtjes te slapen, zo waren zij natuurlijk extra fit om te strijden voor de padel titel. De staf ging er met z’n allen op uit, oud Albufeira in. Zoals echte toeristen zijn ze op een terrasje gaan zitten en daarna nog wat winkeltjes ingegaan.

Om 12:30 vertrokken wij met z’n allen naar de padel club. De wandeling duurde zo’n 20 minuten en zo waren de benen al wat minder stijf van het straatvoetbal toernooi van de dag ervoor. De groep werd bij de padel club in twee competities verdeeld. Iedereen speelde drie wedstrijden en telkens met een andere teamgenoot. Zo werd er dus een individuele puntentelling gehanteerd. Van te voren werd vooral de strijd tussen Justin en trainer Jeroen opgehyped, als een echte kraker van het toernooi. Uiteindelijk werden Dion en Jop de nummer één en twee van competitie één en werden Vincent en Niels de één en twee in competitie twee.

Na het padel toernooi vertrokken wij weer naar het hotel, werd er nog snel gedoucht, de koffer ingepakt en om 16:00 uur uitgecheckt. Wij mogen er als groep ook erg trots op zijn van zowel het hotel als de contactpersonen van Trainingskampen.nl complimenten te hebben gekregen over ons gedrag in het hotel.

Na het uitchecken in het hotel werd het trainingskamp officieel afgesloten met een speech van trainer Jeroen en aanvoerder Dylan. De bus naar het vliegveld vertrok vervolgens om 16:20 en daar kwamen wij dus om 16:50 aan. Na een korte vertraging van 15 minuten vertrokken wij naar Schiphol en hier kwamen wij mooi op tijd aan. Na lang wachten op de koffers vertrok iedereen weer huiswaarts. Wij kijken als groep terug op een mooi en zeer geslaagd trainingskamp en gaan extra gemotiveerd en positief de tweede seizoenshelft in.

Nogmaals willen wij de organisatoren van het trainingskamp bedanken!

Op naar een mooi restant van seizoen 2023/2024!

IMG_2404.png IMG_2409.png
IMG_2416.png IMG_2421.png