FORUM SPORT E3 - NOOTDORP E2 – 3-4, WIJ DOEN WEER MEE!

Forum Sport E3

E-pupillen zaterdag, E2, 3e klasse 05

7 november 2015 10:45

Hé weer een bekende uit de bekerronde. Even terugkijken naar het verslag, oei het was toen 4-5. O ja, dat was die mega spannende wedstrijd. Het verslag van toen begon met een speciale kijkersinstructie voor met name de opa’s en oma’s. Ik hoop dat ze het voor deze wedstijd weer hadden gelezen, want “WAT WAS HET WEER SPANNEND”.

Tunnels afgesloten, koffiezet apparaat kapot bij Forum Sport en dreigende regen. De voortekenen waren niet gunstig, maar al snel bleek dat onze jongens anders aan de wedstrijd waren begonnen dan vorige week. Ze stonden er weer, en misschien wel voor het eerst dit seizoen, vanaf minuut 1. Er werd van beide kanten echt leuk gevoetbald en mooie duels werden uitgevochten. Forum Sport was net iets gelukkiger en scoorde al snel 1-0. Gelukkig had Sjors zijn “lange afstand paas” weer meegenomen, en bracht de bal vanuit linksachter in één keer prima voor de goal waarop Sem katachtig reageerde. Met een voetbeweging, waar Michael Jackson vroeger jaloers op zou zijn, wipte hij de bal mooi over de keeper. Waar deze reporter een “Bergkamp”-achtige beweging, zag, waren de ouders van Sem minder zeker over de bewustheid van de actie. Sem, niet naar luisteren, hij zat er top in. De wedstrijd ging eigenlijk gelijk op, en er waren kansen aan beide kanten. Lucas verdedigde super goed en Max pakte veel ballen, schreef ik veel ballen? Ik bedoel “HEEL VEEL BALLEN”. Toch kwam Forum Sport vlak voor rust op 1-2. Jammer – ff wat drinken en de rug rechten voor de tweede helft.

De tweede helft kwam direct op stoom, en Tommy nog meer. Met rook uit zijn hielen vloog hij door de verdediging, speelde de keeper om en schoot wel / niet tussen de palen. Dat maakte ook niet uit, want de verdediger hielp een handje en gleed de bal erin. Mooi 2-2. Daarna kwamen wij beter in het spel, de kansen van Forum Sport werden minder. Sven was sterk op het middenveld en schakelde goed door. Onze Sveniesta liet weer van zich spreken en Karel werkte zicht kapot op het middenveld en liep zich vaak goed vrij, en kwam zo een paar keer gevaarlijk voor de keeper. Met een beetje meer geluk had Karel vast en zeker gescoord.  Mex zat vandaag goed in zijn spel op rechts en gaf vaak goede voorzetten en kreeg steeds meer lef, waardoor hij steeds vaker zijn mannetje voorbij ging en de spitsen goed bediende, waaruit een corner ontstond. Sjors nam deze corner op spectaculaire wijze en in één keer raak 2-3. Hij werd wel wat aangeraakt door de schedelpan van de verdediger, maar dat telt niet. Lekkere bal Sjors en prima wedstrijd weer. Helaas werd het super snel weer 3-3.  Maar de mannen gingen toen in de knokmodus. Sem verdedigde goed mee en een ieder zat fel op de bal. Lucas was heer en meester op de as van het veld. Taeke pakt de bal prima af op het middenveld en passeerde twee verdedigers en schoot mooi naast de keeper 3-4. Nu de boel dichthouden. Nog 8 minuten.

Nu werd het tijd dat de echte mannen opstonden, want Forum Sport ging vol in de aanval en kreeg veel kansen. Naast Max, die echt extreem goed keepte verrees hij, de rambo van de zaterdagochtend, geïnspireerd door een mix van mannen als Theo Laseroms (bijgenaamd de tank) en Bruce Lee pakte Wessel alles af, gebruikte zijn hoofd als schutting en vloog vol op elke aanvaller in. Gelukkig konden de jongens van Forum Sport goed springen, maar het was nodig, dus Wessel TOP GEDAAN. Taeke haalde nog een bal van de lijn in de laatste minuut  en zo bleef de stand 3-4. Zo ff bijkomen…. KLASSE MANNEN. WESSEL FELI MET JE MAN VAN DE WEDSTRIJD PRIJS. DIK VERDIEND.