NOOTDORP E2 – GR. WII VAC E4 – VALSE START 1-5

Gr.WII VAC E4

E-pupillen zaterdag, E2, 3e klasse 05

31 oktober 2015 8:30

Iedereen was vrolijk en blij, de jongens van de E2 leken wel te zweven. Direct na de aftrap snelden ze door de verdediging en de ene na de andere mooie goal volgde zich op. Een omhaal van Sven in de kruising, een hakbal van Mex door de benen van de keeper en Taeke die van 25 meter het net deed bollen. En zag ik nou Doutzen Kroes langs de lijn. Ha Doutzen alles goed? Ja, ik kom gezellig kijken en misschien kunnen wij straks koffie drinken. WAUW. Maar wie staat daar nu in de wissel?? Het lijkt Dirk Kuijt wel, onze eigen Dirk Kuijt doet mee… En hij komt erin voor Tommy.  DIRK, DIRK hoor ik de ouders roepen. Wat hoor ik nou, wie zit er aan mijn teen.. “WAKKER WORDEN HET IS AL 07.00 WIJ MOETEN OPSTAAN, WAT LIG JE NOU TE ROEPEN”… Jeetje, ik schrik wakker.. Ik kijk naar de wekker en zie de 07.00 knipperen, het alarm gaat af. Zelfs de krantenjongen vindt het te vroeg. Maar Taeke is al aangekleed en klaar voor het nieuwe seizoen. “Maar waar is Doutzen nu?”, vraag ik nog half slaperig. Taeke snapt er niets van en zegt: “Kom pap, wij moeten weer tegen die fusieclub uit 1928, dat GR.WII VAC”. Dat heeft hij goed onthouden zeg.

De echte wedstrijd liep iets anders, na een goede week met pittige trainingen dacht een ieder dat wij er klaar voor waren. Een tegenstander waar wij in de beker nog van gewonnen hadden, al leek de samenstelling wel iets anders nu, moest vandaag ook geklopt kunnen worden. Wij kwamen ook nog goed op voorsprong door een knap doelpunt van Sem in de korte hoek. Daarna leek de fut op, het lukte gewoon niet. Het team vond zijn draai niet. Gewoon letterlijk een off day en bij GR.WII VAC leek alles goed te vallen. Met de rust stonden wij al 1-3 achter. De jongens knokten nog aardig door in de tweede helft en kregen nog een paar goede kansen, maar het is echt aan Max te danken dat het maar 1-5 werd.

Gewoon vergeten en volgende week weer lekker trainen en voetballen. Mex was jarig geweest, dus dikke FELI aan Mex en Max was wederom verdient de man van de wedstrijd. Wij hopen dat Max geen hoofdpijn aan de wedstrijd heeft overgehouden, na een botsing met de tegenstander.

Na het kijken bij de E1, die wel een 1-3 achterstand goed wist om te buigen naar 8-3, snel naar huis voor misschien een middagdutje, want Doutzen had nog een bakje koffie beloofd.

Tot volgende week uit bij Forum Sport… Gelukkig wat later in de ochtend..