sv Nootdorp verslaat Forum Sport

Mannen zaterdag, 1, 1e klasse B

2 april 2016 14:30

Helder, B.B. van den

Na een weekend zonder wedstrijd stond zaterdag de kraker Forum Sport - sv Nootdorp op het programma.

Zowel voor sv Nootdorp als voor Forum Sport na een bewogen week.
Voor Forum Sport na een emotionele week door het plotseling overlijden van Theo Burger, vader van eerste elftalspeler Osman Lamin en supervrijwilliger van de vereniging. Dinsdag was er het indrukwekkend afscheid in aanwezigheid van veel Forum Sporters.  Voor sv Nootdorp na het royeren van 2 basisspelers.

Het verwachte voetbalfeest werd een tactisch schaakspel van sv Nootdorp dat voor een punt was gekomen en Forum Sport, dat de aanval zocht en wilde winnen, maar niet het gaatje kon vinden in de Nootdorpse defensie.

In de negentigste minuut ging de overwinning naar sv Nootdorp
De spits van sv Nootdorp, Manuela, prikte toch nog de 0-1 achter de doelman Daniël Nolet: 0-1.

Dit alles onder het toeziend ook van de herstellende voorzitter van de Nootdorpers, Ruud Quik, waarna sv Nootdorp met de drie punten huiswaarts keerden.