F3 en HBS verdelen de puntjes

HBS F3

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 08

21 maart 2015 8:30

Jullie hebben ons natuurlijk vorige week gemist! Wij waren er wel, maar onze tegenstanders HDV kwamen niet opdagen….. Een mooie titel was wel geweest “F3 speelt HDV zoek!”. De wedstrijd staat nu in het Pinksterweekend ingepland. Wel bijzonder, een ploeg komt niet opdagen en wordt er niet voor gestraft (zo lijkt het)….. Ben benieuwd of wij dan wel voldoende compleet kunnen zijn in het Pinksterweekend.

Maar goed, nu gaat het over de thuiswedstrijd tegen HBS. Ook een team dat voornamelijk uit eerstejaars spelertjes bestaat. Vorige wedstrijd tegen elkaar waren er kansen volop aan beide zijden en trok F3 aan het langste eind (0-1 overwinning). Deze keer stond het binnen 1 minuut s 1-0 voor Nootdorp, een mooie goal door Brent! Gaan we vandaag alle doelpogingen er ook werkelijk in trappen? Dat beloofd wat voor de einduitslag.

8 minuten later lag de 1-1 erin en weer 1 minuut later schoot Bhodi SV naar een 2-1 voorsprong. HBS liet het niet op zich zitten en met een heel mooi schot werd het 2-2. Dit was ook de stand bij rust.

Zowel HBS als onze mannen en vrouw gingen er actief in. Ze lieten het kaas niet van hun brood eten. Dat leidde wel tot de nodige spelonderbrekingen, huilende kinderen op de grond (Daimy, Davie, Finn) of kunnen ze nu al zo goed theater spelen?! HBS fans verontwaardigd dat de scheids het spel al weer stil legde (stelletje aanstellers die Nootdorpers…). Ook dat was snel uit de lucht (gelukkig).

Wat zag de razende reporter nu weer? Een teletubbie voor haar beeld hupsen? Een jarige moeder, naam niet nader te noemen, kon het niet laten. Is dit het resultaat van ouder worden?

In de tweede helft mocht Bhodi keepen, omdat Simon ziek was. Dat was wel effe wennen, want dan mag je je handen weer gebruiken….. Hij heeft een paar mooie reddingen gedaan. Het team kon elkaar met overspelen goed vinden. Soufian natuurlijk weer de nodige dribbeltjes en een heuse pirouette en weer verder. Tot 2 keer toe de bal op de lijn bij de tegenstander, maar hun keeper was er net op tijd bij om te voorkomen dat de bal de doellijn overrolde. Keertje paal… Voldoende kansen in de 2de helft voor F3.

En ja, eindelijk de 3-2 door Souf. Maar zoals elke keer in deze wedstrijd, wist HBS snel de gelijkmaker te scoren….. en ooohhh neee, 2 spelers van HBS alleen op Bhodi af…. Het zal toch niet in de laatste minuut 3-4 worden?! Gelukkig, de zenuwen sloegen waarschijnlijk toe bij het HBS jongetje, naast! Resultaat: 3-3.

Nog een paar mooie penalties. Moe, smerig, maar voldaan kwam het spul het veld weer af. In de kleedkamer wederom een traktatie. Vorige week van Finn en deze week van Bianca, de jarige mama. Lekker douchen. Ja, dat denk je dan. Rick treuzelde wel heel erg en was wel opvallend met Daimy in de weer. Een onluikende liefde?

Scheids Brian, bedankt voor het fluiten!