SV Nootdorp - Valken'68

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Zaterdag speelden wij thuis tegen Valken’68. Een ploeg halverwege de ranglijst in de Eerste Klasse en de ploeg waartegen de eerste punten van het seizoen gepakt moesten worden.

Foto’s: Winfried Klos

Het bleek uiteindelijk een spannend duel te worden. Vroeg in de eerste helft kwamen de bezoekers op een 0-1 voorsprong na een slechte terug speel pass die onderschept werd door de Valken aanvaller. Deze aanvaller bleef rustig, kon keeper Yannic Augustinus omspelen en de bal in een leeg goal tikken. Toch hadden wij, hoewel we het moesten doen zonder de geschorste Mitchell Abdoel, de meeste kansen.

R993952-2.jpg R993960.jpg

R994064-2.jpg R994073-2.jpg

In de tweede helft veranderde dit niet. Valken’68 dacht alleen aan het verdedigen van hun 0-1 voorsprong en wist maar 1x gevaarlijk te worden. Een goed uitgespeelde aanval bellande op de paal. Met een gevaarlijke Jop Verhagen en Joey van Maaren waren wij nog wel regelmatig kansrijk. Ook met standaardsituaties werden de duels gewonnen in de lucht. Onze schoten en kopballen gingen echt helaas altijd net over of naast. Zo bleef de stand 0-1. Een teleurstellende uitslag gezien het spelbeeld. Hier hadden toch de eerste punten van het seizoen gepakt kunnen worden.

R994251.jpg R994900.jpg

R995043.jpg R9944081.jpg

Komende week wacht een uitwedstrijd bij Wippolder.

klik hier voor meer foto's.