Verlies in het DUNO Toernooi

Tac '90 1 DUNO Toernooi

Nootdorp 1

12 augustus 2023 11:00

Tijdens het DUNO Toernooi stond afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen TAC’90 op het programma. Een competitiegenoot in de Eerste Klasse komend seizoen. Na het verlies tegen HBS in de eerste wedstrijd van het toernooi ging Nootdorp nu voor een beter resultaat.

In de eerste helft wisten wij op 0-1 voorsprong te komen door Joey van Maaren. Deze goal kwam voort uit balverlies van TAC’90 op het middenveld, waarna de keeper door ver uit te komen de bal nog net kon wegwerken. Deze kwam terecht in Joey zijn voeten en hij wist in het lege doel te schieten.

In de tweede helft kwam Tac’90 met een volledig ander team het veld op. Waarna zij in de 68ste minuut op 1-1 kwamen, gevolgd door de 2-1 vijf minuten later. De eindstand werd uiteindelijk 3-1 dankzij een penalty die achter keeper Jordi de Bruijn werd geschoten.

Foto’s: Aad van der knaap

sv-Nootdorp-TAC90-1.jpg sv-Nootdorp-TAC90-3.jpg sv-Nootdorp-TAC90-6.jpg