Gelijkspel in slechte wedstrijd

2991XJ
BARENDRECHT
tel. 0180-613821

Afgelopen weekend mochten we op het hoofdveld van Barendrecht aantreden tegen de 16-1. De laatste drie wedstrijden waren in een gelijkspel geëindigd, dus de jongens waren erop gebrand weer eens een overwinning te behalen. De eerste seizoenshelft zijn we met heel weinig blessures doorgekomen, maar het lijkt erop dat we dit in de tweede seizoenshelft moeten inhalen. Met al meerdere niet fitte spelers aan de aftrap en wederom hulp van de onder 15 kregen we binnen 10 minuten al met twee nieuwe blessuregevallen te maken. Tot overmaat van ramp wist Barendrecht ook te scoren op het moment dat we tijdelijk met 10 man op het veld stonden. Beide ploegen lieten weinig goed voetbal zien deze zaterdag en de eerste helft was de tegenstander gewoon wat feller dan wij. De tweede helft was er van onze kant iets meer strijd en hebben we iets beter voetbal laten zien dan de eerste helft. De gelijkmaker van Emile was dan ook terecht en in de slotminuten hadden we nog de kans om met de volle buit naar huis te gaan, maar deze kans wisten we helaas niet te verzilveren. De afgelopen weken waren we tevreden met een gelijkspel, maar deze zaterdag had er meer ingezeten als we gewoon ons eigen spel op de mat wisten te leggen. Maandag een herkansing, want dan staat Westlandia te wachten in de kwartfinale van het bekertoernooi.