16-1 komt knap terug van achterstand

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Afgelopen maandag stond er een inhaalwedstrijd voor de competitie op het programma tegen VOC. Deze ploeg kennen we goed vanuit de wedstrijden in de zesde divisie. In de eerste 10 minuten komen wij twee keer vrij voor de keeper, maar weten niet tot scoren te komen. Onze tegenstander daarentegen komt via twee counters direct op 0-2 voorsprong. De spelopvatting van VOC is ons volledig bekend, ze komen met heel veel energie en met veel mensen eruit op de counter, maar ondanks alle kennis weten wij bar weinig in te brengen deze eerste helft. Slap in de duels, geen tweede bal weten te winnen en bij lange na niet de intensiteit leveren die gevraagd wordt. Deze zaken zijn in de rust besproken, de opdracht is koppen omhoog, recht je rug en laat als team zien waar we voor staan. Gelukkig hebben de jongens wederom laten zien dat ze hiertoe in staat zijn, het enige wat ons afgehouden heeft van een overwinning is het feit dat de doelman zijn doe lang schoon wist te houden. Pas in de 65e minuut vonden we de aansluitingstreffer via een fraaie vrije trap van Raff die onderkant lat binnenviel. De druk vanuit onze kant was enorm en een paar minuten voor tijd wist Hugo een voorzet van Jayden binnen te werken, 2-2. De spirit was er om voor de overwinning te vechten, maar de bal ging er helaas niet meer in. Weer een gelijkspel, maar deze gaf wel een beter gevoel. Zaterdag staat de thuiswedstrijd tegen Quick op het programma.

klik hier voor foto's van de wedstrijd