Derde gelijkspel op rij

2225SE
KATWIJK ZH
tel. 071-4014132

In verband met de afwezigheid van de trainer en de rest van de staf heeft onze keeper Frank het wedstrijdverslag voor zijn rekening genomen. 💪🏻

Özge Özsoy (vader van Kaya) heeft de wedstrijd als trainer begeleidt. Hartelijk dank voor je hulp Özge!

Na een spannende wedstrijd vorige week tegen Quick stond deze week Quick Boys op het programma. Voordat de wedstrijd begon werd er een mooie minuut stilte gehouden voor de slachtoffers in Turkije en Syrië. Na de herdenking kon de wedstrijd beginnen. Na een paar minuten kwamen de jongens van Nootdorp er al snel achter dat de tegenstander erg fysiek en sterk was en in de duels kwamen. Al na 10 minuten kwam Quick Boys op 1-0 voorsprong . Na wat kansen van ons die er niet in wilden gaan en een beetje pech met een penalty die niet werd gegeven scoorde Bhodi de 1-1, met een assist van Anyello . De jongens gingen de rust in. In de kleedkamer vertelde de coach dat ze goed in de duels moesten komen en rust aan de bal moesten krijgen. Toen de 2de helft begon speelde beide ploegen erg slordig, waar het veld ook een rol in speelde. Heen en weer waren er wat kansen en irritaties bij beide teams en bleef het uiteindelijk 1-1. Volgende week spelen de mannen tegen Barendrecht.