Sv Nootdorp D3 - SVC 08 D2 4-0

SVC'08 D2

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

11 april 2015 11:00

Na een weekendje EASTER OPEN was het gister ROKJES DAG (mooi weer)  vandaag de zaterdag is het Match Day en er moest gewonnen worden van onze tegenstander.

Het is 10:15 uur in de ochtend en de laatste teamleden druppelen binnen. Er word gepraat en gekeken naar de E1 op het hoofdveld.

Het team word gevraagd om zich om te kleden en de wedstrijd bespreking kan dan beginnen. Daarna vind het team de weg naar het veld waar de warming-up begint.

De scheidsrechter fluit voor de aftrap en de wedstrijd begint. Dit keer is het niet een afwachtende houding van het team. Er word gestreden op ieder stukje kunstgras.

Waar de tegenstander ook in het begin goed partij geeft is het spannend welke kant deze wedstrijd op gaat.

Waar de kansen schaars waren komt SV Nootdorp de eerste fase goed door het was wat zoeken maar er werd strijd getoond. De ban word gebroken door een corner die stevig word ingekopt door Collin die daardoor zijn team op 1-0 zet. Sv Nootdorp D3 krijgt er zin in en het gaat daardoor goed spelen (wat de laatste weken niet meer vertoont was) met resultaat dat na goed voetbal Sem word aangespeeld  en een man uitkapt en daarna goed de 2-0 binnen knalt.  SVC 08 is gebroken en Sv Nootdorp D3 gaat door en blijft stevig druk houden op de tegenstander. Na wat gerommel in de 16 meter van de tegenstander komt de bal op 20 meter van het doel voor de voeten van Lisanne en die bedenkt zich geen moment en met een schot van 20 meter net onder de lat schrijft zij de 3-0 op het scorebord en natuurlijk een beauty op haar naam.

Net voor rust is het Senna die het dunnetjes overdoet. Vanaf de 16 meter krult hij de bal om de keeper in de bovenhoek 4-0 nog zo’n beauty.

Rust.

De tweede helft is een gevecht tegen ons zelf en de tegenstander het gaat allemaal wat lastiger en moeizamer maar het hele team blijft ervoor gaan en weet hierdoor de kans op de derde plaats te behouden. Aankomende woensdag komt de koploper Hvv op bezoek en dat zal een hele zware pot worden maar de bal is rond en als de koppies goed staan is er kans op een verassing.

Succes.